پیکر معاون اسبق آموزش دافوس آجا تشییع شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پیکر معاون اسبق آموزش دافوس آجا تشییع شد
نوشته شده در دو شنبه 24 آبان 1395
بازدید : 113
نویسنده : علی

 

صبح دیروز طی مراسم با شکوهی و اجرای تشریفات نظامی، پیکر مطهر رزمنده و فرمانده دلاور سال های دفاع مقدس، امیر سرتیپ دوم بازنشسته بهمن آذر پی از محل  دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با حضور خانواده محترم ایشان، همرزمان، دانشجویان، فرماندهان و استادان دافوس تشییع و در قطعه 304 بهشت زهرا (س) تهران  به خاک سپرده شد.
به گزارش روابط عمومی ستاد آجا، سرتیپ دوم بازنشسته بهمن آذر پی که در آخرین مسئولیت خدمتی خود معاون آموزش دافوس را دارد جزو افسران و فرماندهان شجاع و غیور نیروی زمینی ارتش بود که با شروع جنگ تحمیلی و بیش از یک دهه به طور مستمر در بیشتر مناطق عملیاتی غرب و جنوب غرب کشور حضوری مداوم داشت.
این افسر شجاع ارتش اسلام در سال 1332 در تهران متولد و در سال 1352 وارد دانشگاه افسری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران شد و سمت های مختلف فرماندهی را در طول خدمتی بویژه لشکر 81 زرهی و تیپ 40 سراب  طی نمود .
این گزارش می افزاید مرحوم سرتیپ آذر پی دارای تالیفات علمی مهمی از جمله طراحی و ساماندهی رزمایش های کلاسیک و طراحی آموزشی تاکتیک های تیپ / لشکر و سپاه در گروه آموزشی نیروی زمینی را در کارنامه علمی خود دارد .
دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در پی درگذشت این امیر مجاهد و خستگی ناپذیر در گذشت سرتیپ آذر پی را  به خانواده و همرزمان ایشان تسلیت گفت.




:: برچسب‌ها: دافوس،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: